Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zanim zadzwonisz, przeczytaj proszę

Jak wyceniamy nasze usługi?

Przed podaniem ceny usługi nasz technolog odbywa wizytę na obiekcie i przeprowadza rozmowę z klientem. Jest to warunek konieczny gdyż przed podaniem ceny musimy poznać wszystkie lokalne czynniki, które mają na nią wpływ. Są to m. in.:

- metraż obiektu w podziale na strefy higieniczne (np. toalety, ciągi komunikacyjne…)

- rodzaje materiałów wykończeniowych

- stopień nasycenia powierzchni meblami

- ilość osób korzystających z obiektu

- zakres obowiązków

- częstotliwość wykonywania prac

- godziny wykonywania prac

- prace okresowe, dodatkowe, specjalistyczne

Czy sprzątamy mieszkania prywatne i domy?

Na chwilę obecną nie świadczymy takich usług.

Jak kontrolujemy jakość naszych usług?

Nasi koordynatorzy przeprowadzają cykliczne kontrole obiektu i sprawdzają stan czystości na podstawie Karty Kontroli. Następnie najrzadziej raz w miesiącu spotykają się z przedstawicielem klienta i omawiają z nim wyniki kontroli.

Jak rekrutujemy pracowników?

Po odbyciu wstępnej rozmowy rekrutacyjnej pracownik kierowany jest na 3-dniowy kurs wdrożeniowy pod okiem koordynatora. Następnie na obiekcie docelowym pracownik przechodzi dwutygodniowy okres próbny pod nadzorem koordynatora i brygadzisty. Proces rekrutacji jest tak skonstruowany by zredukować do minimum rotację pracowników

Jak szkolimy pracowników?

Proces szkoleniowy odbywa się w trybie ciągłym. Każde stanowisko pracy jest opisane pod kątem kwalifikacji jakie musi posiadać osoba je zajmująca. By potwierdzić lub zdobyć te kwalifikacje pracownicy serwisu sprzątającego przechodzą szkolenia stanowiskowe.

Jakiego sprzętu i środków używamy?

Korzystamy tylko ze środków profesjonalnych odpowiednio dobranych do rodzajów obsługiwanej powierzchni. Obecnie są to m.in. Roko, Buzil, Voigt, Kiehl, Medisept i inne

Sprzęt ręczny dostarczają nam firmy Splast, Vermop, Unger, Karcher i inne. Maszyny to m.in. Nilfisk i Numatic.

Sprzęt i środki dobieramy kierując się ich wydajnością, skutecznością i bezpieczeństwem stosowania zarówno dla personelu sprzątającego, użytkowników obiektu oraz środowiska naturalnego.

Na jakim obszarze świadczymy nasze usługi?

Usługi abonamentowe świadczymy na terenie Małopolski a specjalistyczne w całej Polsce.

Czy potrafimy świadczyć usługi ekologiczne?

Tak, na życzenie klienta do wykonywania usługi możemy zastosować środki sygnowane znakiem ECOLABEL. Oprócz tego mamy doświadczenie w stosowaniu rozwiązań organizacyjnych zmniejszających zużycie wody i energii podczas wykonywania usługi.

Jako nieliczni w Polsce jesteśmy we stanie tak zaprojektować usługę by skutecznie obsługiwać obiekty z certyfikatem LEED lub BREEAM.

Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak, na życzenie klienta do wykonywania usługi możemy zastosować środki sygnowane znakiem ECOLABEL. Oprócz tego mamy doświadczenie w stosowaniu rozwiązań organizacyjnych zmniejszających zużycie wody i energii podczas wykonywania usługi.

Jako nieliczni w Polsce jesteśmy we stanie tak zaprojektować usługę by skutecznie obsługiwać obiekty z certyfikatem LEED lub BREEAM.

Czy jesteśmy ubezpieczeni?

Tak, posiadamy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wersji rozszerzonej.